Дошкільний навчальний заклад № 28

                                                       Центр Софії Русової

 

 

 

 

 

                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з малювання на тему:

 

 

«Сонечко світить, квіти ростуть, Колобок котиться»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    м.Прилуки.

Група: 2 молодша.

Назва:Сюжетне малювання.

Тема: Сонечко світить, квіти квітнуть, Колобок котиться.

Програмовий зміст:

Художно-естетичний: викликати бажання малювати малювати двома фарбами (жовта, зелена), закріпити вміння малювати явища природи округлої форми (сонце); казкового героя (Колобка), вміння проводити вертикальні лінії (промінці, стебла для квітів), закріпити навички користування пензликом і фарбою,  розвивати естетичне почуття, увагу, пам'ять, спостережливість, вміння орієнтуватися на аркуші паперу.

Пізнавальний: закріпити зміст укр. нар. казки «Колобок», називати героїв.

Емоційно-ціннісний:  викликати емоції, почуття радості, любові, бажання допомогти.

Мовленнєвий: розвивати мовлення дітей, чіткість вимови заклички «Вийди, вийди сонечко», співати пісеньку Колобка.

Матеріал: аркуші паперу, гуаш (зелена, жовта), пензлики, підставки, мольберт, костюм Лисички, будинок, ляльковий театр, сонечко, хмарка, сліди.

                                                      Хід заняття.

 

1. Організація дітей до заняття.

2. Привітання до гостей.

Вихователь:

-         Добрий день! Доброго здоровя! Діти, які ви усміхнені, радісні, у вас хороший настрій (діти посміхаються). А давайте поділимося хорошим настроєм з нашими гостями.(діти проводять рукою від свого серця до гостей).

3. Сюрпризний момент. Дзвонить телефон.

    - Добрий день! Так, це дитячий садок. Добре,  допоможемо.

    - Діти, це подзвонила мені бабуся, і просила їй допомогти.У них з дідом трапилася біда.

Діти разом з вихователем підходять до будиночка діда та баби.

Дід і баба зустрічають гостей.

Баба: Добрий день, діти!

Діти: Добрий день!

Баба: У нас трапилася біда, я спекла Колобка для діда, поклала його на підвіконня, а він побіг у ліс. Знайдіть будь ласка його, з ним може трапитися біда.

Вихователь: Діти, вирушаємо в дорогу, тільки де нам його знайти? Ось сліди, підемо цією дорогою. Скільки в лісі багато квітів. Давайте разом пригадаємо кого першого зустрів Колобок в лісі? Діти відповідають – Зайчика (над ширмою зявляється Зайчик). Кого ще зустрічав Колобок у лісі? (Ведмедя, Вовка, Лисичку). Яку пісеньку співав Колобок?  (діти співають пісеньку Колобка).

Виходить Лисичка співає пісеньку.

Вихователь: Лисичко , ти не бачила Колобка?

Лисичка: Як гарно в лісі, вже прийшла весна, розцвіли квіти. Але мені холодно, бо немає сонечка. Як допоможете мені, тоді віддам вам Колобка.

Діти співають закличку:

Вийди, вийди сонечко на дідове полечко,

На бабине зіллячко , на наше подвірячко,

На весняні квітоньки, на маленькі діточки,

Там вони граються тебе дожидаються.

Сонечко спускаєть із-за хмарки, зігріває всіх своїм промінням.

Лисичка: Як тепло мені стало, спасибі вам діти. Беріть свого колобка.(віддає дітям Колобка).

Вихователь: Пішли Лисичко разом з нами , діти покажуть тобі, що вони вміють робити (діти сідають за столи).

4.Вихователь: Ось подивіться діти, яку гарну картину намалювала я. (розгляд зразка):

- Я намалювала пригоди Колобка. Вгорі світить сонечко, а де котиться Колобок? (внизу, по доріжці). А ось і Лисичка гріється, біля неї на галявині розцвіли весняні квіти. Якого вони кольору? (червоні, сині).

5. Показ і пояснення способу зображення.

Вихователь: Спочатку намалюю вгорі сонечко, кружечок і зафарбую його, всім ворсом пензлика від краю до краю. Потім від кружечка намалюю промінчики, прямі лінії. Потім квіточкам ми домалюємо стебельця. Ось так, це теж прямі лінії, їх треба намалювати від квітки вниз, всім ворсом пензлика. А внизу, по доріжці котиться Колобок, це кружечок, його теж треба зафарбувати.Коли фарба висохне ви домалюєте очі, ніс та ротик.

6. Самостійна робота дітей. Діти малюють сонечко, а вихователь нагадує, щоб не забули намалювати стебельця квітам. Сонечку радіють не тільки квіти, а й діти. Вихователь дає дітям методичні вказівки (сидіти рівно, вірно тримати пензлик, малювати охайно).

7. Аналіз дитячих робіт. Схвальна оцінка.Діти розглядають свої малюнки.

Вихователь: У наше віконечко

                      Заглянуло сонечко

                      Дуже раді всі малята

                      Плещуть у долонечки.

8. Підсумок заняття.

Діти несуть Колобка до будиночка діда  та баби.

Баба: Дякую вам діти, що допомогли знайти нам Колобка. Візьміть корзинку з подарунками.(діти пригощаються цукерками і пригощають ними Лисичку).Ось і закінчилося наше заняття.  

Вихователь: У наше віконечко

                      Заглянуло сонечко

                      Дуже раді всі малята

                      Плещуть у долонечки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу