Лист-самооцінювання професійної діяльності
вихователя Воєводіної Т.М
Прилуцький заклад
дошкільної освіти
(ясла-садок) № 28, центру Софії Русової
Прилуцької міської
ради Чернігівської області
Я, Воєводіна Тетяна Миколаївна,
маю вищу педагогічну освіту. В 1998 році
закінчила Прилуцьке педагогічне училище імені Івана Франка за спеціальністю «
Дошкільне виховання» і здобула кваліфікацію вихователя дошкільного закладу, організатора музичної діяльності.
В
2006 році закінчила Ніжинський
державний університет імені Миколи Гоголя і отримала повну вищу освіту за
спеціальністю « Українська мова та література» та здобула кваліфікацію вчителя
української мови та літератури, зарубіжної літератури.
На 14.01,2025 року маю стаж 25
років 8 місяців. Маю першу кваліфікаційну категорію. У між атестаційний період
пройшла курси підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти , та щодо надання підтримки в освітньому
процесі дітям з особливими освітніми потребами, на базі ЧОІППО імені К.Д
Ушинського( Свідоцтво 25 ПК
0213922/002223 – 24, від 08 квітня 2024 до 19 квітня 2024 р ), ( Свідоцтво 25
ПК 021339222/002836-24, від 27 травня 2024 до 31 травня 2024).
У своїй роботі відповідально ставлюся до
виконання своїх посадових обовязків, володію загальними та професійними
компетентностями. У процесі своєї професфйної діяльності створюю оптимальні
умови для всебічного розвитку дітей, враховуючи їх індивідуальні особливості,
інтереси та потреби. Моя робота спрямована на досягнення високих результатів у
формування освітнього середовища та впровадженні сучасних педагогічних методик.
Професійно- педагогічна.
Підвищуючи свою професійно-педагогічну
компетентність пройшла підвищення кваліфікації за видом « Вебінар» (
дисанційно) на тему:
« Пленарне засідання та серія
науково- практичних семінарів «Завтра в школу: навігатор для дорослих Зустріч
1.» Видавництво «Ранок».Обсяг: 3 акад.
години ( 0.09 кред.ЄКТС)№ Y060423111564772633D/ 6 квітня 2023 р.
« Пленарне засідання та серія
науково- практичних семінарів «Завтра в школу: навігатор для дорослих Зустріч
2.» Видавництво «Ранок». Обсяг: 2 акад.
год ( 0,06 кред. ЄКТС) № Y13042311159953270D1. 13 квітня 2023 р.
« Пленарне засідання та серія науково-практичних семінарів» Завтра
в школу: Навігатор для дорослих. Зустріч 3.» 20 квітня 2023 р. Обсяг: 2 год (
0.06 кред. ЄКТС № Y20042311164274281В2.
Була учасником Всеукраїнської
науково-практичної конференції « Рівні серед рівних: Інноваційні підходи до
навчання дітей з особливими освітніми потребами». Сертифікат № 1712/131691.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
та психології імені Миколи Ярмаченка. 17
грудня 2021.м. Київ. Кількість годин: 8 годин/0, 3 кредитів ЄКТС.
Переглянула вебінар на тему: «
Труднощі раннього віку дітей ( від 1-го
до 3 років). Сертифікат № В-1502180322/2 2000915.
Дата проведення 15 лютого-18 березня 2022 року. 3.5 год, 0.1 кредитів ЄКТС.
Прогностична.
У ході сформованості
прогностичної компетентності вмію аналізувати та передбачати індивідуальні
потреби кожної дитини для забезпечення ефективного розвитку. Планую освітньо-виховний процес з урахуванням
перспективних цілей та сучасних тенденцій у педагогіці. Успішно прогнозую
результати впровадження вимог Базового компоненту дошкільної освіти. Визначаю
довгострокові завдання для розвитку дослідницьких здібностей у дітей. Отримала
сертифікат, що підтверджує про дистанційне підвищення кваліфікації під час
Всеукраїнської конференції з дошкілля: « Шляхи зростання фахової майстерності
педагогів в умовах інноваційного освітнього середовища за напрямами: «Наскрізні
навички», «Робота закладу дошкільної освіти», « Практичні прийоми» та набула
таких компетентностей, передбачених стандартами педагогічної освіти:
інноваційність, психологічно-фасилітивна компетентність, інформаційно- цифрова,
здатність до навчання впродовж життя. Тривалість 15 годин/0.5 кредиту ЄКТС.
Взяла участь у Всеукраїнській онлайн конференції з підвищенням кваліфікації «
Пріоритети в освіті:
емоційно-психологічна підтримка в кризових умовах. На тему: Мовленнєвий
розвиток дитини в дошкільному віці. Підготовка до НУШ. 26.03. 2023 та отримала
сертифікат № 966734244189557V.
Склала план самовдосконалення.
-
Поглибила знання у
методиках прогнозування розвитку дітей через курси підвищення кваліфікації;
-
Розробила систему
моніторингу для відстеження динаміки розвитку вихованців;
-
Активно застосовую
інструменти самоаналізу для оцінки ефективності прогностичних рішень.
Організаційна.
З допомогою організаційної
компетентності здійснюю освітній процес державною мовою. Вмію ефективно
організовувати безпечне освітнє
середовище, яке відповідає віковим та індивідуальним особливостям дітей. Отримала
сертифікат на тему: « Організації безпечного простору в закладі дошкільної
освіти» Обсяг 30 годин ( 1 кредит ЄКТС). ПК 02139222/004706-24. Планую та впроваджую
пізнавальну діяльність із залученням
різноманітних форм діяльності ( Ігрові, творчі, дослідницькі ). Організовую
співпрацю з батьками для підтримки освітнього процесу вдома. Успішно планую та
втілюю в життя різні форми тематичних заходів: гео-кешингів, свят, квестів, екскурсій тощо.
Предметно-практична.
Розвиваючи свою предметно- практичну компетенцію продовжила розвивати створений моїми попередниками дослідницький центр « Зелена планета». Це
спеціально облаштований простір, де діти можуть експериментувати, спостерігати
та робити висновки, розвиваючи пізнавальний інтерес і навички. Облаштувала
пізнавально-практичний простір ( прозорі ємності, лупи, магніти, ваги,
годинники, природні матеріали: камінці, листя, грунт, вода, пісок) Розробила та
впровадила проєктні форми роботи з дітьми, що поєднують ігрову та пізнавальну
дослідницьку діяльність. Веду гурток «
Маленькі дослідники», де :
1.Ознайомлюю дітей із
поняттями STRIM через ігрову та дослідницьку
діяльність.
1. Розвиваю уяву, логічне мислення, навички аналізу, синтезу.
2. Формую вміння ставити запитання, шукати рішення та презентувати результати.
3. Сприяю екологічній грамотності та усвідомленню ролі науки в житті.
Дослідницький центр допомагає
дітям не лише дізнаватися нове про світ, а й навчатися мислити критично,
логічно та творчо. Це важливий етап у підготовці до школи та формуванню
наукового світогляду.
Проєктувальна
Організувала за допомогою батьків проектні
ігри на створення власних виробів із
вторинної сировини ( аплікації, поробки, іграшки). Розробила та впровадила
проєктні форми роботи з дітьми, що поєднують ігрову та пізнавальну дослідницьку
діяльність ( виготовлення власних іграшок- антистресів, виготовлення гіпсових
фігурок, та ліплення з солоного тіста). Був організований і
проведений майстер клас від татуся Устюгова Єгора, інженерне
проектування на тему « Ракета» . Разом з
дітьми був створенй проєкт на тему: « Корисна та шкідлива їжа».
Одним з ключових елементів роботи
в моїй групі стало створення унікального освітнього простору – музею дерева.
Цей музей не лише сприяє розвитку ігрової компетентності у дітей, але й
інтегрує різні аспекти освітньої діяльності, такі як пізнання, творчість,
екологічне виховання та трудова діяльність. У доступній ігровій формі діти
вивчають будову дерева( корінь, стовбур, гілки, листя, квіти, плоди). Широко
використовую макети, природні зразки ( гербарії) та інтерактивні завдання. У
музеї представлені різні дерев’яні вироби ( іграшки, меблі, кухонне приладдя),
які діти можуть дослідити, торкаючись їх порівнюючи текстури та форми. За
допомогою дидактичних ігор « З якого дерева листочок», «Знайди плоди»,
«Відгадай з а описом» та інші знайомлю дітей з назвами дерев України, формою
листя, які плоди має те чи інше дерево. Створила відео презентації , з яких діти дізнаються, як деревина
перетворюється на користі вироби. Через рольові ігри « Майстерня», «Маленький
тесля» діти дізнаються про етапи обробітку дерева: зруб дерева, обробка
стовбура, виготовлення предметів. Музей дерева- формує у дітей усвідомлення
необхідності збереження дерев та дбайливого ставлення до природи. З дітьми були
висаджені дерева біля майданчика. Діти активно, разом з батьками беруть участь
у зборі макулатури, що дає змогу зрозуміти, як вторинна переробка може
врятувати дерева. Діти грають у сюжетно- рольові ігри, де самі стають «екскурсоводами» музею, майстрами або
лісниками. Це допомагає розвивати їхні комунікативні, творчі та соціальні
навички. Широко впроваджую в практику
різноманітні квести та завдання на знаходження « скарбів», пов’язаних з
деревиною, що підвищує пізнавальну мотивацію.
Предметно-методична.
Розробляю власні навчальні,
методичні матеріали для формування у здобувачів освіти ключових компетентностей
та спільних умінь.
У своїй роботі використовую квест-технології. Друкувалася у
науково-методичному збірнику « Теорія і практика професійної підготовки
сучасного фахівця» ( лютий 2021, випуск 8/15) у розділі « Найкращий
педагогічний досвід». Розробила річне планування по квест технології та
рекомендації до нього.
Впроваджую в життя методичні рекомендації, Валентини Прохорівни Антипець,
кандидата педагогічних наук, доцента, завкафедри
педагогіки, дошкільної та початкової освіти Чернігівського обласного інституту
післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського на тему « Реалізація принципу «
Письма-читання» К. Д Ушинського в навчанні грамоти дітей.
Переглянула ряд вебінарів по STRIM
– освіті.
Оцінювально-аналітична.
Формую власні інструменти оцінки
рівня сформованості компетентностей у здобувачів освіти відповідно до стандарту
та рекомендацій щодо його використання.
Рухова. Під час освітнього
процесу активно використовую рухову компетентність, адже фізичний розвиток є
невідємною частиною гармонійного виховання дітей. Стала учасником національної
руханки у вишиванках « Дякуємо ЗСУ» з
нагоди Міжнародного дня вишиванки в рамках Національного проєкту « Цікава
Фізкультура -2.0 Перезавантаження» ( кількість годин 15/0.5 кредиту ЄКТС. Отримала сертифікат за участь у Флеш-мобі «White card» до Міжнародного дня
спорту на благо розвитку та миру і Всесвітньоого дня здоровя в рамках
Національного проєкту Фізкультура – 2.0 перезавантаження., кількість годин 15
/0,5 кредиту ЄКТС.
Особистісна
Приділяю увагу розвитку
особистісної компетенції. Отримала сертифікат амбасадора фінансової
грамотності. Освітня кампанія» Всесвітній тиждень грошей 2024». Реалізую у
творчій активності дітей у всіх дитячих видах діяльності. Діти приймали участь
у Всеукраїнському творчому конкурсі « Що для мене Україна» у категорії «Малюнок,
м. Київ 2024. Також діти взяли участь у Всеукраїнській онлайн- виставці «
Різдвяні вітражі» та отримали сертифікат учасника та подяку. Малювання на
харчовій плівці, на пакетах з-під соку, малювання на асфальті водою за допомогою трафаретів. ліплення
Сніговика, малювання сіллю та піною для гоління.
Соціально- громадянська.
Впроваджуючи в роботі
соціально-громадянську компетентність виховую в дітей любов до України. Діти
взяли участь у конкурсі « Поважай, розумій та будь вдячним» та отримали
сертифікат учасників конкурсу, бо долучилися до всесвітньої благодійної
ініціативи « Щедрий вівторок 2024 та ознайомились з просвітницьким відео на
тему інклюзії. Диплом учасника отримала Котляр Єлізавєта за участь IV Всеукраїнському творчому конкурсі « Що для мене Україна» в категорії « Фотографія», та оголошена подяка
за активну волонтерську діяльність, надання допомоги у період дії воєнного стану в Україні. М. Київ 2024 р. Взяла участь
в не Конференції «Заняття доброти: про що та як говорити з дітьми». 20.02
2024.БО « БФ « Щаслива лапа» та отримала сертифікат учасника. Стала учасником IV Міжнародного уроку доброти БО « БФ
Щаслива лапа» 2023. Активно приймала і приймаю участь у волонтерській діяльності. Так разом з
дітьми малювали плакат для поранених військових м. Львів. Разом з дітьми був
організований збір коштів для ЗСУ до Всесвітнього дня « Дякую». Неодноразово
діти дошкільного закладу передавали гостинці та малюнки пораненим військовим в
м. Чернівці. Велику увагу приділяю патріотичному вихованню: це робота з природнім
матеріалом « Прикрасимо вишиванку», « Поливаємо чорнобривці».
Інформаційно-комунікаційна
Інформаційно- комунікативна
компетентність - створила свій ютуб
канал, та власний блог. Взяла участь у Всеукраїнській онлайн конференції з
підвищенням кваліфікації «Цифровий простір освіти педагога. Сервіси та
професійні навички АЄС від А до Я. сертифікат № 83102634066425. Обсяг часу: 2
години/0.07 кредитів ЄКТС. Вивчила нові цифрові інструменти для автоматизації
планування освітньої роботи ( ШІ, різні види програм для регенерації картинок,
віршів, кросвордів, ребусів). Дотримуюсь правил безпечної поведінки в цифровому
середовищі.
Здоровязбережувальна.
Впроваджуючи у своїй роботі
здоровязбережувальну компетентність переглянула
онлайн-курси на платформі « PROMETHEUS», та отримала сертифікати:
-
« Стрес-
менеджмент для освітян»;
-
«Перша домедична допомога в умовах війни»;
-
«Травмообізнані:
практики для вихователів і вчителів». Тривалість 3 години;
-
« Травмообізнані:
вплив травми на розвиток дітей раннього
віку»
-
«Протидія та
попередження булінгу ( цькуванню) в закладах освіти. 80 годин ( 2.6 кредитів
ЄКТС);
Психо-емоційна компетентність
Розрізняю та усвідомлюю власні емоції, запобігаю власному професійному
вигоранню, толерантно взаємодію з усіма учасниками освітнього процесу.
Взяла участь у групі
підтримки « Поруч» та навчальній програмі « Навчання технік зцілення для
батьків, осіб, що їх замінюють, та спеціалістів, які працюють з дітьми», що
реалізується за підтримки Представництва
Дитячого фонду ООН ( ЮНІСЕФ) в Україні. Теоретично відпрацьованих годин: 12.
Взяла участь у Всеукраїнській
онлайн-конференції з підвищення кваліфікації на тему» Пріоритети в освіті:
емоційно-психологічна підтримка в кризових умовах. Прослухала тренінг:
Мовленнєвий розвиток дитини в дошкільному віці. Підготовка до НУШ.З 25 березня
по 26 березня 2023 р. Сертифікат № 966734344189557V/
Створюю в освітньому середовищі
емоційно-комфортну атмосферу. Попереджаю, вчасно виявляю та реагую на ознаки
насильства, булінгу, жорстокого поводження.
Педагогічне партнерство
Демонструю здатність надавати
методичну допомогу педагогічним
працівникам в організації освітнього
процесу, добре налагоджена ефективна співпраця та комунікації в професійній діяльності.
Є співукладачем посібника «Художньо- естетичне виховання дошкільників».
Брала участь у « Коло казок»,
підготувала та провела драматизацію
казки Наталії Забіли « Про Півника
та Курочку». Неодноразово разом з колегами театралізували казки «
Колобок», « Не рубай ялинку». Склала казку « Як зайчик шубку шукав», де головні
ролі , під час драматизації цієї казки для здобувачів освіти , зіграли педагоги
нашого закладу. Була активним учасником
зустрічі з майстринею – художницею
Юлею Федченко по створенню
фруктових букетів.
Разом з педагогами взяла участь в
акції « Операція : Морква по-корейськи» для поранених військових м. Львів.
Також разом з педагогами були
організовані « Скриньки тепла» для наших захисників. Опанувала вміння плетіння маскувальних сіток, заливка
окопних свічок, плетіння шкарпеток для наших воїнів, теж разом з колективом
нашого закладу.
Організувала поїздку до чарівного
місця в с. Удайці, і літній відпочинок в родинному колі, серед колег, та смачна
польова каша, залишив незабутні враження.
Ділюся своїм досвідом зі студентами
педагогічного коледжу та своїми колегами. Взяла участь з виступом на теоретико
практичній конференції «
Особливості організації освітнього процесу у закладах дошкільної освітив умовах
дистанційного навчання» в Прилуцькому гуманітарно- педагогічному фаховому
коледжі імені Івана Франка.
Морально-етична
Створюю сприятливі умови для всіх
учасників освітнього процесу з
урахуванням їх культурних, релігійних, соціальних та мовних особливостей.
Формую толерантне ставлення у здобувачів освіти до різних мов, культур,
традицій. Драматизація казки на новий
лад « Коза-дереза», де діти вчилися допомагати та співчувати один одному.
Організовувала діяльність з дітьми « Добре серце», ці малюнки отримали поранені бійці в Прилуцькій міській лікарні. Використання в роботі з
дітьми різних ігор « Який я сьогодні», «
Чарівна квітка», вправа « Чарівний мішечок», робота з казкотерапією: Створення
власних історій про добрих героїв, вправи « Мій добрий вчинок»,
Здатність до навчання впродовж життя
Маю здатність планувати свій
професійний розвиток, проєктую власну
професійну діяльність. Прагну до визначених цілей та підпорядковую їх під
вимоги, зазначені законодавством.
Відвідую консультації та отримую
методичну допомогу в ПЦПРПП, а зокрема Зубко Т.А. Цікавлюся дослідженнями в
галузі освіти, впроваджую нові підходи та роблю їх аналіз. Планую навчання без
перенавантаження, створюю збалансований графік саморозвитку. Взаємодію з більш
досвідченими педагогами, підтримую молодих.
Сучасна, компетентна, креативна і
натхненна у своїй роботі.
Коментарі
Дописати коментар