Художня праця «Вербові котики»

Мета:

Фізичний: підтримувати рухову активність, удосконалювати моторику.

Соціально-моральний: формувати у малят екологічну культуру, закріпити правила поводження в природі.

Емоційно-ціннісний: учити вихованців милуватися красою природи, квітами, викликати в дітей захоплення від яскравих барв.

Пізнавальний: знайомити малюків із дикорослими рослинами найближчого довкілля (їх виглядом, будовою, місцем зростання), розвивати логічне мислення.

Мовленнєвий: збагачувати словник дітей порівняннями, епітетами, закріпити назви весняних квітів.

Художньо-естетичний: учити дітей естетично сприймати флору рідного краю, підтримувати інтерес до образотворчих завдань, працювати під час аплікації з різним матеріалом ( вата, манна крупа, серветки).

Креативний: сприяти розвитку творчості в процесі виконання роботи, формувати навички асоціативного мислення.

Матеріал: вата, манна крупа, підставки, щітки для клею, клей клейонки, серветки, ілюстрації (відео).

1.Організація дітей півколом біля себе.

Привітання до гостей:

Добрий день, добрий день, добрий день усім,

Щастя ми бажаємо і здоровя всім,

А щоб щастя отаке, а здоровя отаке.

Вихователь: Діти, яка зараз пора року?(весна).

-         Куди можна піти весною? (в ліс, поле)

Сьогодні ми з вами вирушимо до весняного лісу. Діти а є один хлопчик з нашої групи,який не ходить до дитячого садка, він захворів – це Кіріл. Давайте привеземо йому з лісу подарунок.

 

2.Діти виходять на берег річки.  Перегляд презентації «Весна».(розповідь вихователя про зміни в природі, називає квіти та інше)

3. Діти йдуть за вихователем до столів.

По зеленому лузі обережно йдуть малята,

Пам’ятають наші друзі ,що не варто наступати

Ні на квітки веселики, ні на шовкові травинки,

І злякати не годиться милу квітку-трудівницю,

І метелика ловити теж не слід –це знають діти.

Хай усе навкруг буяє, красну весноньку вітає.

Діти природу треба берегти.

-         Як можна берегти природу? (не насмічувати, не ламати гілки на деревах, не руйнувати пташині гнізда)

-         Як же ми привеземо Кірілу квіти, адже природу треба берегти.( ми йому намалюємо, сфотографуємо, зробимо аплікацію).

-         Так, можна самим виготовити малюнок, а сьогодні я вам пропоную зробити ось такі вербові котики. (вихователь показує зразок). Називаються  вони так бо м’якенькі і нагадують котика.

4. Розгляд зразка.

Вихователь:

-         Де стоять вербові котики?

-         Якого кольору ваза?

-         Якого кольору гілочки?

-         А якого кольору самі котики?

-         З якого матеріалу можна виготовити котики (вата, серветки, манна крупа)

5. Частковий показ і пояснення виконання роботи

(котики розміщувати зверху вниз, не один навпроти одного, а нижче на гілочках).

6. Гімнастика для пальчиків.

Сяє сонечко привітно

Квітка з пуп’янка розквітла,

Вітер квітку колихає,

Вліво –вправо нахиляє.

7. Самостійна робота дітей. Діти сідають за столи і виконують роботу. (гілочки і ваза – аплікація, а самі котики виготовляють з вати, серветок,та манної крупи)

8. Аналіз дитячих робіт.

-         Які тільки гарні, хороші  роботи, котики  вийшли як справжні, пухнасті м’якенькі, виконані охайно, розміщення квітів вірне)

9.  Підсумок заняття. Вихователь: Тепер діти ми зможемо подарувати Кірілу  свої роботи. Ми зберемо роботи у конверт і відправимо йому по пошті.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу